Het R.S.C./R.V.S.V. vroeg Buro Rietveld om voor het 22e Lustrum de brand identity te ontwikkelen met een overkoepelend thema.

“Als R.S.C./R.V.S.V. waarderen we de efficiënte en snelle werkwijze van Buro Rietveld.”
R.S.C./R.V.S.V.
Noor van Winden/Max Vehmeijer
Commissaris Extern/Vice-president
Onze aanpak
Het R.S.C./R.V.S.V. vroeg Buro Rietveld om voor het 22e Lustrum een brand identity te ontwikkelen passend bij het overkoepelde thema FIER. Naast een geheel eigen palet aan fonts, vormen en kleuren, is binnen de brand identity een hoofdrol weggelegd voor een eigen ‘character’. Het thema en de bijbehorende stijl werd tijdens een groot feest in de Maassilo onthuld en de reacties van de studenten waren lovend. De bruisende stad Rotterdam maakt zich klaar om te stralen tijdens de Rotterdamse Lustrumweken in mei 2024.

Resultaat
Binnen deze complete brand identity inclusief thema-logo en character, kunnen gedurende het hele lustrumjaar alle communicatiemiddelen ontwikkeld worden. Zowel voor het Lustrum zelf in mei ’24, als voor de verschillende evenementen en aankondigingen in de aanloop hiernaartoe. Zo ontwikkelden we de Lustrum website, diverse posters, animaties en templates voor social media, etc.


"Als R.S.C./R.V.S.V. waarderen we de efficiënte en snelle werkwijze van Buro Rietveld. De communicatie was helder en doelgericht, wat bijdroeg aan het realiseren van onze gestelde doelen. We zijn dan ook erg blij met het eindresultaat!"
Noor van Winden/Max Vehmeijer
Commissaris Extern/Vice-president
Bekijk ook ander werk