fbpx

DE VRAAG

Hoe krijgen wij onze Vopakkers blijvend gezonder (‘vitter’) en meer in beweging (onder de noemer Vopak Vitaal) met als tussendoel de wens om 400 Vopakkers aan de start van de NN Marathon Rotterdam te zien?

ONS ANTWOORD

Wij wisten het vrij snel. Niet met het vingertje gaan wijzen. Het heeft bij deze doelgroep geen zin om met quinoa-recepten te gaan strooien, mensen verplicht te laten sporten of te straffen voor ongezonde keuzes qua leefstijl. Wat wel? Wij kozen voor een content campagne met een behoorlijke Rotterdamse knipoog, met Martin van Waardenberg (in de rol van Leo uit de film De Marathon) als ‘sportief’ boegbeeld. Humor en de nodige zelfspot combineerden wij voor Vopak Vitaal met inhoudelijke informatie over voeding, bewegen, slaap, stress en motivatie.

Vopak deelnemers
Vopak Vitaal nieuwsbrief
Vopak Vitaal banner
Vopak Vitaal resultaten powerpoint
Vopak kick off poster
Vopak marathon
Vopak deelnemers
Vopak Marathon 2016
Vopak Marathon 2016

DE VOPAKKERS ZIJN IN 6 MAANDEN TIJD AL EEN STUK GEZONDER EN ‘VITTER’ GEWORDEN

Gedrag verander je niet zomaar. Daar is een lange adem,relevante & aansprekende inhoud en ook fun voor nodig.Die elementen kwamen allemaal samen in onze contentcampagne: old skool posters rondom belangrijke thema’s,video’s, events, trainingen, workshops en fitheidsmetingenvolgden elkaar snel op en bereikten door de diversiteit vanmiddelen de doelgroep rechtstreeks en continu. Resultaat: de stroom aan content informeerde, motiveerde en enthousiasmeerde de Vopakker om gezonder te gaanleven en meer te bewegen.

400 VOPAKKERS TRAINDEN VOOR ÉÉN VAN DE AFSTANDEN VAN DE MARATHON

1500

Deelnemers

Voor events en workshops.

Views op social media

Cross media campagne

Denk aan nieuwsbrieven, commercials, posters en social media.

Eergevoel

3x de wereld rond

Renden ze samen bij elkaar.

400

Vopakkers

Trainden voor één van de afstanden van de marathon.

Meer weten?

Zij vertellen je graag meer.

Kees Jan Rietveld
Ap Mollinga
Maurice Heijboer