
DE VRAAG
Kunnen jullie ons centrale HR-systeem en intranet óók relevant maken voor onze collega’s in het veld? Dus ook de mannen en vrouwen van alle TBI-bedrijven die niet standaard achter een pc zitten.
Ons plan
We gingen op zoek naar een gezicht en naamgever van het intranet dat als portal dient voor het HR-systeem. En dan hebben we het niet over een persoon van vlees en bloed, maar een digitale rots in de branding: Herman de HR-man.
Creatie
Herman kreeg van ons allerlei hippe outfits aan, passend bij de verschillende HR-thema’s. Als een ware BN’er siert hij de campagnemiddelen en we verspreidden zelfs heuse cut outs en visitekaartjes van deze vrolijke vriend. Daarnaast schreven/redigeerden wij meer dan 500 HR-vragen voor het intranet en schreven wij zogenoemde ‘inspiratieteksten’ per thema.
De uitkomst
Met de veelzijdige Herman stond er een compleet en overzichtelijk HR-platform. Het mooie resultaat van een laagdrempelige campagne op basis van de directe vragen en behoeften van de doelgroepen.
RESULTAAT
Campagnelook & feel
Verrassend en inspelend op
belangrijke HR thema’s.
Een compleet HR-platform
Rijk aan goed te doorzoeken,
relevante content.
Een laagdrempelige campagne
Aangezet vanuit de directe vragen en
behoeftes van de doelgroepen.





Meer weten?
Neem contact op met ons.