DE VRAAG VAN STRUKTON
Oktober staat bij ons volledig in het teken van gezondheid. Kunnen jullie een inhoudelijk concept ontwikkelen dat als communicatieparaplu dient voor deze gezondheidsmaand, zodat gezondheid en vitaliteit onderwerp van gesprek worden en we medewerkers bewuster maken van hun verantwoordelijkheid rondom duurzame inzetbaarheid?
Ons plan
Om te beginnen presenteerden wij een concept waarin we alle bestaande activiteiten en middelen in een vooraf bepaalde thematiek vormgaven. En via een uitgebreide communicatieplanning legden we vast welke middelen we van dag tot dag gingen inzetten, zodat alles goed op elkaar aansloot.
Creatie
We ontwikkelden algemene activatieposters, een teaserfilm en lift- en trapstickers. En wekelijks leverden we in twee talen een online nieuwsbrief op, die Strukton rondstuurde naar alle medewerkers. Zo kon niemand meer om de gezondheidsmaand heen. Om het interactief te maken, daagden we medewerkers van Strukton uit om vlogs te maken en lokale activiteiten te organiseren. De slogan van de campagne? ‘I like to move it move it’.
De uitkomst
Er werd volop bewogen! We kregen regelmatig vlogs toegestuurd van actieve Strukton-medewerkers en de wekelijkse mailing raakte voller en voller per editie. Sportiever dan bij Strukton is vast geen ander bedrijf die maand geweest!
RESULTAAT
66 teams deden mee aan de beweegcompetitie
3460 medewerkers ontvingen de mailing
20 lokale activiteiten werden georganiseerd



Meer weten?
Neem contact op met ons.