fbpx

DE VRAAG VAN STRUKTON

Oktober staat bij ons volledig in het teken van gezondheid. Kunnen jullie een inhoudelijk concept ontwikkelen dat als communicatieparaplu dient voor deze gezondheidsmaand, zodat gezondheid en vitaliteit onderwerp van gesprek worden en we medewerkers bewuster maken van hun verantwoordelijkheid rondom duurzame inzetbaarheid?

Ons plan

Om te beginnen presenteerden wij een concept waarin we alle bestaande activiteiten en middelen in een vooraf bepaalde thematiek vormgaven. En via een uitgebreide communicatieplanning legden we vast welke middelen we van dag tot dag gingen inzetten, zodat alles goed op elkaar aansloot.

 

Creatie

We ontwikkelden algemene activatieposters, een teaserfilm en lift- en trapstickers. En wekelijks leverden we in twee talen een online nieuwsbrief op, die Strukton rondstuurde naar alle medewerkers. Zo kon niemand meer om de gezondheidsmaand heen. Om het interactief te maken, daagden we medewerkers van Strukton uit om vlogs te maken en lokale activiteiten te organiseren. De slogan van de campagne? ‘I like to move it move it’.

 

De uitkomst

Er werd volop bewogen! We kregen regelmatig vlogs toegestuurd van actieve Strukton-medewerkers en de wekelijkse mailing raakte voller en voller per editie. Sportiever dan bij Strukton is vast geen ander bedrijf die maand geweest!

RESULTAAT

66_teams

66

teams deden mee aan de beweegcompetitie

nieuwsbrief_vlog

3460

medewerkers ontvingen de mailing

20_lokale_activiteiten

20

lokale activiteiten werden georganiseerd

Strukton gezondheidsweek
Strukton gezondheidsweek
Strukton gezondheidsweek

Meer weten?

Neem contact op met ons.