fbpx

DE VRAAG

Sidcon is marktleider in ondergrondse perscontainers. Maar … hoe zorgen wij ervoor dat iedereen dat ook weet? En nog belangrijker: Sidcon actief opzoekt bij afvalinzamelingsvragen/behoeftes?

ONS ANTWOORD

Eerlijk is eerlijk. Afval was zeg maar niet echt ons ding. Maar dat was na 1 gesprek met Sidcon voorbij. Er ging letterlijk een ondergrondse wereld voor ons open. We kunnen nu geen afvalcontainer meer voorbij lopen en niet met een schuin oog kijken of het van Sidcon is. Naast een kleine stilistische rebranding van de website bedachten wij ludieke (vonden wij zelf) beursacties, waarbij de winnaars een Sidcon vuiliniszitzak wonnen. Dagelijks speuren wij het nieuws af voor relevante content voor de socials van Sidcon en produceren deze uiteraard ook zelf. Kortom: een goed begin voor deze afvalklant. De komende tijd staat in het teken van nog meer zichtbaarheid creëren bij de belangrijkste doelgroepen.

Website design en development

Nieuw design website

Online nieuwsbrieven

Online Nieuwsbrieven voor relevante doelgroepen

Interviews en gehoor

Contentproductie, inclusief interviews met beslissers binnen de gemeentes

Beursstand

Opvallende beursacties zorgden voor extra bezoekers op de stands

logo_presstation_rgb
Sidcon website mockup
Sidcon container afval rotterdam
Sidcon cadeau
Sidcon giveaway parfum
Sidcon giveaway pers
Sidcon beursstand
Sidcon beursstand
Sidcon mail mockup

Meer weten?

Neem contact op met ons.

Vopak Vitaal Marathon 2016 campagneGlasdraad koe