fbpx

DE VRAAG

Hoe werven wij technisch personeel in een schaarse markt voor een relatief onbekende werkgever? Deze ambitieuze vraag legde Gunvor Petroleum Rotterdam bij ons neer.

ONS ANTWOORD

Het is makkelijker om mensen naar je toe te laten komen dan er zelf achteraan te moeten rennen. Dit is het beste argument om aan Employer Branding te doen. Vandaar dat we beginnen met investeren in de naamsbekendheid en het imago van Gunvor als werkgeversmerk. Dan wordt het werven zelf een stuk makkelijker. Dat doen we door de inzet van meer zichtbare middelen zoals een online wervingsfilm en diverse outdoor middelen in de directe omgeving van de raffinaderij. Samen met een Escape Room op locatie en een uitgebreide social media campagne investeren wij niet alleen in het merk, maar zorgen zo ook voor een maximale conversie.

gpr-abri
Gunvor App
gunvor_eb02_hr-1
gpr072_poster_employeereferral_lr2-12x-2
gpr080_adv_vacatures_263x190_hr
billboard_gunvor_employer
Interviews en gehoor

Safety als onderwerp

Staat weer op de kaart.

Meer naamsbekendheid

Zeer zichtbare campagne

Die door gebruik van eigen collega’s extra opvalt.

Campagne uitzetten

 Op lange termijn inzetbaar

Een campagne die voor de komende jaren inzetbaar is.

Meer weten?

Zij vertellen je graag meer.

Maurice Heijboer
Lotje de Brouwer
Kees Jan Rietveld