
DE VRAAG VAN TBI
Wij willen met TBI de kwaliteit van wonen, werken en mobiliteit van mensen verbeteren door slimme, duurzame en toekomstbestendige oplossingen te ontwikkelen. De komende jaren is onze strategie gericht op drie pijlers: een toonaangevende marktpositie, circulair ondernemen en een aantrekkelijke werkomgeving. Kunnen jullie ons helpen deze nieuwe strategie te implementeren binnen de organisatie(s) en betekenis te geven?
Ons plan
Wij bedachten de campagnethematiek ‘De 3 van TBI’ als kapstok voor de nieuwe strategie. Vervolgens brachten wij een aantal mensen uit de verschillende organisaties bij elkaar in een film: ‘Maak de toekomst met de 3 van TBI’. Hierin verwoordden zij stuk voor stuk wat de nieuwe strategie betekent voor hun werkzaamheden.
Creatie
We ontwikkelden een film die intern werd verspreid op de dag van de introductie van de nieuwe strategie. Daarnaast maakten we een hand-out, een interne PowerPoint-presentatie en het design van de koffiebekertjes en koekjestray voor op de locaties. En tenslotte ontwikkelden wij het format ‘3 van TBI Reporter’ voor een aantal video-updates rondom de implementatie van de strategie bij verschillende TBI-ondernemingen.
Het resultaat
De 18 bouwplaatsen konden niet om de nieuwe strategie heen. Met diverse middelen introduceerden wij de ‘3 van TBI’ bij de medewerkers. In de hoofdkantoren is de film nog altijd te zien.
RESULTAAT

6 verschillende middelen bij lancering

Iedere 2 maanden een nieuwe ‘TBI report’

18 bouwplaatsen voorzien van middelen

50.000 gebrande koekjestrays, 2200 flyers en 500 koekjesdozen



