fbpx

DE VRAAG

87.000 mensen werken bij CRH, verdeeld over 4000 locaties. Ze weten vaak niet van elkaars bestaan af, spreken elkaars taal niet en geven een andere invulling aan hun werkzaamheden. Maar toch.. ze zijn CRH.

ONS ANTWOORD

We constateerden dat in zo’n grote onderneming ambassadeurs nodig zijn die verbinding zoeken met elkaar, van elkaar leren, kennis delen, elkaar weten te vinden en erover praten met hun lokale collega’s. Connecting. Deze ambassadeurs moeten het gevoel krijgen dat ze gezien en gewaardeerd worden. Om dit ‘One CRH gevoel’ te creëren hebben we CRH Ambassadors Weeks georganiseerd. Dit in 5 landen (Nederland, Engeland, Frankrijk, Polen en Duitsland). Wij ontwikkelden het concept voor de week en hebben elke eventweek geproduceerd. Het is een repeterend programma vol trainingen, site visits, challenges en interactie. Door de follow-up en het universele programma in lokaal jasje heeft CRH er een hoop ambassadeurs bijgekregen.

CRH Drukwerk
CRH 86,999
CRH Employees
CRH ambassador week
CRH ambassador week
CRH ambassador week
CRH Drukwerk
CRH Drukwerk
CRH website
CRH Employees
CRH ambassador week
CRH ambassador week
Georganiseerd

5 weken met gemiddeld 22 CRH Ambassadeurs georganiseerd

Perspectief

Meer perspectief geboden voor medewerkers die alles uit hun huidige rol willen halen wat erin zit, zonder zichzelf de horizon van een senior management rol voor te stellen

Eergevoel

De CRH Ambassadors Week is intern een begrip geworden waardoor een uitnodiging als een eer wordt gezien

Meer naamsbekendheid

Het ‘One CRH gevoel’ is flink versterkt

Meer weten?

Zij vertellen je graag meer.

Kees Jan Rietveld
Lotje de Brouwer
Peter van Reijen