fbpx

DE VRAAG

GlasDraad wil de buitengebieden in Nederland gaan verglazen. Hiervoor werd een merknaam en een vraagbundelingscampagne gevraagd.

Klinkt ons in ieder geval bekend in de oren. Om te beginnen in Kaag en Braassem, Nieuwkoop en Teylingen-Oost, en wie weet waar we daarna naartoe gaan.

ONS ANTWOORD

Vraagbundelingstrajecten zijn ons niet vreemd. Wij hebben al ervaring op mogen doen in Schiedam, Brabant en in Groningen. Hierbij weten wij dat het geheim van een succesvolle vraagbundelingscampagne zit in de lokale en regionale aanpak. In het goed vertalen van beloftes naar concrete toepassingen van bewoners in een specifiek gebied. In het goed afstemmen van de aanleg met de bouwers. En met de lokale politiek. Maar vooral de ambassadeurs en de informatieavonden op locatie maken het verschil. Vraagbundelen moet je vooral doen. Vandaar dat er regelmatig een aantal collega’s ‘ergens in het veld’ te vinden zijn. Ach, zo zien we nog eens wat van Nederland ook.

Glasdraad Vlag
Glasdraad koe
Glasdraad drukwerk
Glasdraad poster op straat
Glasdraad Website
Glasdraad Website mobiel
Glasdraad drukwerk

50%

Behaald in Kaag & Braasem, Nieuwkoop en Teylingen-Oost voor de aanleg

40%

In Oudewater is het percentage behaald en gaat de aanleg starten

40%

In Bodegraven-Reeuwijk is het percentage behaald en gaat de aanleg starten

40%

In Woerden is het percentage behaald en gaat de aanleg starten

Meer weten?

Zij vertellen je graag meer.

Astrid van den Berg
Lotje de Brouwer
Maurice Heijboer