DE VRAAG VAN GLASDRAAD

Wij gaan glasvezel aanleggen in de buitengebieden van Nederland. Kunnen jullie een merknaam en vraagbundelingscampagne ontwikkelen om hier successen te behalen?

Ons plan

Vraagbundelingen klinken ons bekend in de oren. We hebben al ervaring op mogen doen in Schiedam, Brabant en Groningen. Zo weten we dat het geheim van een succesvolle vraagbundelingscampagne zit in de lokale aanpak. In het goed vertalen van beloftes naar concrete toepassingen voor bewoners in een gebied. Maar vooral de ambassadeurs en informatieavonden op locatie maken het verschil. Vraagbundelen moet je vooral doen!

 

Creatie

Elk GlasDraad-initiatief heeft zijn eigen website. Het design? Dat komt van onze hand. Evenals alle fotografie. Om bewoners persoonlijk te informeren ontvangen zij brieven en een glasvezelkrant. Daarnaast zorgen we voor voldoende zichtbaarheid in de regio met (oranje) koeien, spandoeken en posters. En bewoners die zich hebben aangemeld? Die krijgen een vlaggetje in de tuin!

 

De uitkomst

De GlasDraad-trein dendert inmiddels flink door het land. Campagnes in de Krimpenerwaard, Landelijk Amsterdam Noord en tweemaal in het Groene Hart leverden al succes op. Hier kunnen bewoners in het buitengebied straks genieten van gigasnel internet. Op naar de volgende regio’s!

RESULTAAT

50%

Behaald in Kaag & Braasem, Nieuwkoop en Teylingen-Oost voor de aanleg

40%

In Oudewater is het percentage behaald en gaat de aanleg starten

40%

In Bodegraven-Reeuwijk is het percentage behaald en gaat de aanleg starten

40%

In Woerden is het percentage behaald en gaat de aanleg starten

Glasdraad Vlag
Glasdraad koe
Glasdraad drukwerk
Glasdraad poster op straat
Glasdraad Website
Glasdraad Website mobiel
Glasdraad drukwerk

Meer weten?

Neem contact op met ons.

Sidcon vuilniszitzakThumbnail Van oord