fbpx

DE VRAAG

Er was behoefte aan een nieuwe, frisse en aansprekende safety campagne om er blijvend voor te zorgen dat het onderwerp safety 100% tussen de oren blijft zitten van medewerkers, maar ook van contractors & clients.

Een raffinaderij. Niet verwonderlijk dat safety ook hier diep verankerd in het DNA van alle medewerkers zit. Safety trainingen, toolkit meetings, safety alerts: de processen zijn dik in orde.

ONS ANTWOORD

Medewerkers vinden het af en toe moeilijk om elkaar feedback te geven of een melding te doen. De volgende dag moet je immers weer zij aan zij samenwerken. Wij vonden dat dat aspect wel wat extra aandacht mocht gebruiken en daarom bedachten wij de campagne ‘Be a hero, go zero’. Want je bent een hero als je zo veilig mogelijk wilt werken, voor jezelf en voor je collega’s. Eigen medewerkers spelen de hoofdrol in de campagne, die zowel op kantoor als buiten goed zichtbaar is. Van posters tot online nieuwsbrief, van vloerstickers tot een prijsvraag. Gunvor Petroleum Rotterdam gaat voor 0!

Drukwerk Gunvor
Drukwerk Gunvor
Gunvor Safety
Raamsticker Gunvor
Gunvor Safety
Gunvor Safety
Gunvor Safety
Gunvor Safety
Meer naamsbekendheid

Zeer zichtbare campagne

Door gebruik van eigen collega’s extra opvallen

Campagnemiddelen

Korte boodschap

Inhoudelijke middelen wisselen af met communicatie uitingen die korte boodschappen geven

Safety

Safety

Het onderwerp safety staat weer volledig op de kaart

Campagne uitzetten

De komende jaren inzetbaar

Een campagne die voor de komende jaren inzetbaar is

Meer weten?

Zij vertellen je graag meer.

Kees Jan Rietveld
Maurice Heijboer
Maurice Heijboer